OBALEXPRES
Menu ›

Náhradní plnění

Novelou zákona 435/2004 Sb., která nabyla účinnosti 1.10.2017, došlo ke změnám v oblasti plnění povinného podílu zaměstnávání osob se zdravotním postižením.

Naše společnost jako dodavatel zaměstnávající více jak 50% osob se zdravotním postižením, je poskytovatelem náhradního plnění.

Změnou v evidenci náhradního plnění jsou uhrazené faktury za výrobky vkládány nejpozději do 30-ti dnů od úhrady do elektronické evidence vedené Ministerstvem práce a sociálních věcí.

Vložené faktury jsou odesílány MPSV odběratelům ke schválení, na tento úkol má odběratel 14 dní. Tímto má odběratel přehled o poskytnutém náhradním plnění.

Evidence uskutečněného náhradního plnění je vedena na MPSV.

 

Obalykartony s.r.o., Bohosudov - Alejní 682, 417 41 Krupka
© 2024 Obalykartony s.r.o.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.     OK   Další informace