Náhradní plnění
Novelou zákona 435/2004 Sb., která nabyla účinnosti 1.10.2017, došlo ke změnám v oblasti plnění povinného podílu zaměstnávání osob se zdravotním postižením.
Naše společnost jako dodavatel zaměstnávající více jak 50% osob se zdravotním postižením, je poskytovatelem náhradního plnění.
Změnou v evidenci náhradního plnění můžeme náhradní plnění dodat, pouze po úhradě faktur odběratelem a vložení faktur musí být provedeno do 30-ti dnů od úhrady do elektronické evidence vedené Ministerstvem práce a sociálních věcí.
Vložené faktury jsou odesílány odběratelům ke schválení, na tento úkol má odběratel 14 dní. Tímto má odběratel přehled o poskytnutém náhradním plnění.
Na základě těchto změn již není poskytováno čestné prohlášení o náhradním plnění, ale je plně nahrazeno výše uvedenou evidencí.